marți, 26 ianuarie 2016

Black Sabbath-The End

eight-track EP-patru piese noi:
1. "Season of the Dead" 7:22
2. "Cry All Night" 6:58
3. "Take Me Home" 4:57
4. "Isolated Man" 5:32
si patru piese live de pe albumul (si turneul) 13 (2013), care mie nu mi-a placut la aparitie (o fi fost the loudness syndome?), dar in varianta live, imi fac mai mult cu ochiul ;),
5. "God Is Dead?" (Live Sydney, Australia 4/27/13) 7:03
6. "Under the Sun" (Live Auckland, New Zealand 4/20/13) 4:30
7. "End of the Beginning " (Live Hamilton, ON Canada 4/11/14) 8:19
8. "Age of Reason" (Live Hamilton, ON Canada 4/11/14) 7:06
iar cele 4 noi imi plac, nu sunt huuge dar spre comparatie, uitati-va ce au scos ac/dc cu rock or bust. Piesele sunt lungi, cu riffuri agresive, cu fuzz, si cu balls ! Producator Rick Rubin ! Imi pare rau pentru Bill Ward, inlocuit si pe album si in turneu de fostul tobar al lui Ozzy si Rob Zombie, Tommy Clufetos, si cu baiatul lui Rick Wakeman, Adam, la clape !
-EP+-l a aparut pe 20 ianuarie ca bonus la turneul de adio "THE END", care iarasi ocoleste Romania, in schimb ajunge la Moscova !
Romanii se vor duce in Ungaria(1 iunie 2016), Italia (Verona-13 iune) si pe la festivaluri, Graspop, etc. Bine ca i-am vazut la Bulgari acum 10 ani, si who knows, maybe again somewhere Ten Years After ?
all THE END tour info aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu