vineri, 17 mai 2013

C 66: dar apoi plein soleil si pas de chopard

si dupa ce am postat a venit soarele...si slovenii de la Grossmann...
si n-am putut intra la Sofia Coppola, bling ling ding, dar am ajuns la Debussy la cannes classics la Visions of Eight, documentar despre olimpiada din 1972, munich, regizat de 8 oameni-Arthur Penn, John Schlesinger, Mai Zettering, Kon Ichikawa, Milos Forman si Claude Lelouch, prezent in sala alaturi de Thierry Freamaux. Superb film, filmat la cea mai infama olimpiada din istorie...Am fost cu Dan Chisu, apoi am baut o bere, in marche, apoi o bere Hubertus la cehi si slovaci, happy hour six, si acum stau pe terase la pavilion roumain cu toti cineastii, kinosseurii, producerii si promotorii din patrie. si de ailleurs. Rozee.

si intre timp s-au furat biuteriile Chopard, dar nu noi ;)
iata, aici
ceea ce-mi aduce aminte de inceputul la Femme fatale al lui Brina De Palma, vazut aici in 2002, care incepe cu furtul unor bijuterii in timpul proiectiei la Lumiere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu