luni, 14 noiembrie 2011

Lincoln Lawyer, The (2011)

"Repeat customers, Earl. We'll stick to 'em next time..."

(Mick Haller)
-what are the odds ? 10 to one ?
to like Matthew McConaughey ?
as sleazy as Clooney in Up in the Air, just sleazier, Matthew s-a obisnuit sa joace astfel de roluri. Poate nu-i mai reusesc cele de good guy pur si simplu :D. Am auzitca in noul William Friedkin, Killer Joe, e excelent !
LL e un thriller slick , adaptarea cartii lui Michael Connelly (Blood Work), care are o serie intreaga despre acest devil's advocate ! merita vazut in cinema (nicely shot, 2.35.1), dar n-am avut incredere la vremea lui ! thought was another bullshit thriller with cock-eyed advocates ! What ? Nu ne-am saturat de John Grisham ? Cel mai funny e ca McConaughey si-a facut numele cu such cockamimey films, ca A Time to Kill (1996).
pe de alta parte McConaughey a fost comparat cu Paul Newman, ca looks si nu numai.

Si personajele sale, Two for the Money or less (Lone Star, Reign of Fire, Amistad-care l-a pus pe hot list : si Sahara, care l-a dat jos :P), plus a joint habit care-l inrudeste cu Woody Harrelson si Wilie Nelson (v. Surfer, Dude) si un pansant pentru auto-ironie (Eastbound & Down, Tropic Thunder), l-au adus la acest rol care e o combinatie de Newman din Cat on a Thin Roof, Hustler si The Verdict. O franciza deschisa, sa vedem ce va fi next pt Mick Haller, aka The Lincoln Lawyer !
regizorul, Brad Furman, al carui prim film, The Take (2007)k, nu l-am vazut, one name to watch ! 4 real !

3 din 5, 6 din 10 !
am vrut sa-i dau mai mult dar mi-am dat seama ca e amoral ! filmul e f. viclean si entertaining, dar povestea e aceiasi pe care o recicleaza Hollywoodul 2 much, chiar cu shades de James Ellroy (thanks for the Mickey Cohen gun :), anti-erou, single malt-uri si classy performances -Frances Fisher, Marisa Tomei, Josh Lucas, Ryan Phillipe as annoyng Ryan O'Neal rich boy character, William H. Macy cu par lung si gay, sleazy Bob Gunton, latino John Leguizamo si Michael Pena si bad ass cop Michael Pare !

ghicitoarea saptaminii, sunt 3 mari asemanari intre Lincoln Lawyer (LL) si Drive ! which ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu