marți, 11 ianuarie 2011

Inexactitati in cazul Peter Yates

m-a izbit poza pusa pe stirea din Empire, pentru ca ma cauata si eu poze cu Peter Yates si mi-a iesit la search una cu Sven Nykvist, asa ca am ramas stupefiat cind am vazut-o pusa pe site. De la ce care se autonumeste "cea mai buna revista de cinema in lume" si pentru faptul ca Yates e un regizor britanic (si autorul lui Bullit, for Christ's sake) ma asteptam la mai mult profesionalism. Nykvist a fost DOP la ultimul film de cinema al lui Yates, Courtain Call (1997), dar cam atit ! In plus da eronat anul nasterii regizorului, drept 1928, pe imdb, wikipedia si alte surse pare 1929, deci 81 de ani ! Asa ca le-am scris, stiu un tipicar care n-are ce face, daca era o publicatie romaneasca nu m-as fi obosit dar fiind vorba de Empire i did it (vezi primul comentariu in josul paginii)
iata o poza noua cu Yates pentru edificare:

si poza lor cu Sven Nykvist

la fel E! online in postul Remembering Director Peter Yates: His Five Greatest Films
nu mentioneaza The Friends of Eddie Coyle (fapt sanctionat :-) de cititori in comentarii), dar pune pe locul cinci, Suspect, un film de factura maxim medie, am
sa-l fac si pe al meu as soon ce vad finalmente Breaking Away !

Un comentariu:

  1. au schimbat anul si poza si mi-au sters postul.
    bravo, asa se construiesc Empire-s...!

    RăspundețiȘtergere