duminică, 13 iunie 2010

Elton John live-tiny dancer-s

l-am mai vazut pe 21 iunie 2003 pe Cotroceni, cind au dat drumul la moca si ne-am luat tzeapa cu bilete destul de scumpe, dar am stat macar pe alea de A.
Acum n-am luat bilete si cu valul de caldura, cod galben rosu si albastru, am zis sa ma duc pina la Piata Constitutiei. Numai Geo s-a aratat destul de brav s-o faca, si ajunsi acolo moca bilete. Casa inchisa. Ce-or avea in cap oamenii astia ? Plus ca Elton a inceput pe la 8 si zece, pe lumina si caldura. Dar am intrat finally (thanks CRM), pe piesa norocoasa, Tiny Dancer, si am purces pina in fata. A cintat vreo 2 ore 20, tot minus Pinball Wizard, cu care l-am vazut in 2003.







The Bitch is Back (my video)-si Paul Anka a cintat piesa

Crocodile Rock-my video


Your Song-last song !!!my video

2 comentarii:

  1. Nu cred ca era in 1993 concertul ala (primul). Probabil vroiai sa zici 2003 (desi eu mi-aduca aminte ca a fost in 1999 sau 2000).
    Oricum, pentru cine vrea sa auda ce a cantat EJ in concert (si nu vrea sa dea 12.95 eur pe simfylive.com - de unde se poata cumpara si concertul de la Buc) uite aici o varianta moca - concertul din Austin, TX (din acelasi turneu, cu acelasi set de piese); http://www.demonoid.com/files/details/2210242/?show_files=1&page=1&ref=1273726738

    RăspundețiȘtergere
  2. am corectat la an, dar il pusesem bine la sfirsit. nu e acelasi playlist, la romani a cintat si sacrifice si circle of life a fost inainte de croc rock si your song. cica ar fi fost vreo 12.000 de oameni, mie mi s-au parut mai putini

    RăspundețiȘtergere