marți, 16 martie 2010

excursion turistique au Rammstein (part one/einz)

sau...ich habe ein pussy, du habst ein dick...or is it the other way around ?
sau cam pe acolo, e 0.21 vad pe acest computer si sunt in ARAD, sau:
"och...schit, i'm still in Arad...."
dar se pare ca acest trip 2 Budapest (happy MF revolution, egesegere!), intre doua skiuri in Transylvanian Alpps, deh, se pare ca in the real Alps nu s-a putut anul asta, my latest knows why ;-(...
va fi the third Rammstein lied...i-am vazut in 2001 pe Strahov in Praga, in deschidere la AC/DC pt. ca promoterul n-a reusit sa le vinda concertul allein...
apoi in 2004 la Frankfurt pentru ca am vrut sa vad un vero raliu nazist german///virklich
intre timp ei au fost in Ro-mania pentru a filma clipul cu Floarea de colt (Rosenrot)-mai bine Pitz Palu-in satele branene..eu am scris de ei in Sunete si Republik, nu mi-a placut nici un album sa am faca sa-mi dau foc la casa de la Mutter incoace, Reise Reise kaputt si Rosenrott the same, ce sa mai zic de nou Liebe....
ist overated herr komandant, ja, ja, ja....
am plecat din Bv cu doctorje mit wife, am ascultat mp3 rock und roll, a nins de 2 ori cu fulgi cit godzilla, mai ales apocalipstic in Sibiu, am mincat in Sebes la restaurant-impinge tava si am vrut sa ma sui pe deal la Lipova, la ruinele cetatii whatever pe care o ochesc din 1991 cind am vazut-o prima oara pe cind mergeam spre Monsters of Rock la Budapest...ja, ja, igen...am baut vin chilian luat de la Real si acum un Richardson (not connected to Natasha), scotch whisky maturat (fully) si invechit cica in wood casks in Scotland....
poze postez cind ajung la cablu, la Bucaresti...
liebe ist fur alle da, da, da....
T B contn'd...

ie-te cum stau ei kumintsi si elekronisti, doar, doar le-oi da un richardsdrink ! Ohne dich !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu