marți, 20 octombrie 2009

Remember Oliver Reed

surfind pe net am dat de un tribut al lui Ollie Reed, prietenul lui Keith Moon si Michael Winner, omul care l-a bagat sub masa pe Lee Marvin si a vomitat pe Steve Mc Queen...si m-am pierdut putin pe youtube..citesc despre Ollie si prietenii lui hellraiseri (Richard Burton, Richard Harris si Peter O'Toole, last man standing!) in cartea mea favorita pe 2009, Hellraisers, de Robert Sellers, de fapt cu titlul complet: Hellraisers: The Life and Inebriated Times of Richard Burton, Richard Harris, Peter O'Toole, and Oliver Reed !


'I don't have a drink problem. But if that was the case and doctors told me I had to stop I'd like to think that I would be brave enough to drink myself into the grave.' Oliver Reed
now Ollie, am vrut sa scriu despre el cind am vazut The Assasination Bureau cu el si Diana Rigg, poza lui e de aici

de curind am vazut si Oliver ! as dori sa revad Musca si Fugi, cu el si Mastroianni, film din 1973 pe care l-am vazut cind eram copil, si prferatul meu ramine Tommy ! Si Athos din Muschetari ! Dar mi-as dori sa vad Hannibal Brooks !
Am fost in Malta in La Valetta in pub-ul unde a murit Reed, pe cind filma Gladiator (am mai fost si in alte locuri de filmare ale filmului, sus pe cetate, unde erau urmele scolii de gladiatori), e impropriu spus ca a murit acolo, [pentru ca acolo a avut atacul fatal, a murit in drum spre spital, se numeste THE PUB, regretul meu e ca n-am putut bea in el un pint pentru ca era inchis. Ma bate gindul sa ma intorc in Malta pentru asta :) !!!

un interviu priceless la David Letterman din 1987 (in care Ollie il sperie rau pe Letterman care e lipsit de tact si simtul umorului), din promotia filmului lui Roeg, Castaway (imi pare rau ca n-am apucat sa-l intreb nimic pe Roeg despre Ollie, cind
l-am intervievat la TIFF)


Q: Do you go fishing?

A: No I wear the boots!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu