vineri, 17 iulie 2009

BO summer 3D misc. (From Dead Weather to Electric Dirt)

n-am mai blogat, intre busy, schpritz, heat si ice age 3d, sau polemici legate de Politist, adjectiv, care a facut totusi bine, 6500 and counting (bine, adica de 4 ori plus peste Jude de ex, nu cit milionul de dolari al 3D-ului care va bate Titanicul). Fost la Elvira Popescu la lansare cartea Truffaut a Magdei Mihailescu si i cant recommend enough pentru fanii lui Truffuat si ai cinema-ului frnacez...
eu merg la Jazz la Garina -Terje Rypdal si John Abercrombie in meniu, chestie pe care mi-o doresc de cind am auzit de locatia poiana Lupului dar al care nu am ajuns inca (si e a13-a editie deja!!!)
am ascultat The Dead Weather (Horehound) si deocamdata nu sunt atit de impresionat, anterioarele trupe ale lui Jack White rau mai chull, noul Levon Helm (Electric Dirt), parca mai traditional decit anteriorul Dirt Farmer, dar inca n-am ascultat destul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu