marți, 23 decembrie 2008

Eagle Eye

Atentie la pana de vultur ! trebuia sa se numeasca articolul in noiembrie, apropo de Occhio a la penna din 1981, cu Bud Spencer şi Amidou, pe care nu l-am mai scris pt ca am gasit un film mai bun de cronicat ! si am gasit draftul si l-am pus aici
Eagle Eye e un compendiu de copy/paste din Hitchcock, la nord prin nord vest si omul care stia pre multe, plus 2001, candidatul manciurian (numele Shaw) si telefon si war games, plus stealth, care recent a ciordit same old 2001 Hal plot !
o scena sub stilpii de tensiune aminteste de seven



shia e bun, monahan couldn’t care less, billy bob de umplura
cel mai preposterous over the top film din an sau aproape,
regizor DJ Caruso, cu bun nume DJ pt ca face sampling dar peste voma de Disturbia (cum o fi facut Salton Sea, ca mie mi-a placut si am luat si dvdul?)


2 stele din 5, 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu