luni, 30 iulie 2007

RIP Ingmar Bergman si Michel Serrault

RIP Ingmar Bergman si Michel Serrault
30 iulie 2007
nu, nu e ideea mea de a incepe saptamina sau de a da mereu stiri morbide, dar asa s-a nimerit, saptamina trecuta Laszo Kovacs si Ulrich Muhe, iar acum Ingmar Bergman, pe care l-am mentionat ca o gluma in ultimul post, apropo de Wolfhound si Fulci's Conquest. Singura mea legatura, am primit inapoi un disc de suplimente din colectia Bergman pe care l-am pus linga Flautul fermecat.
Avea 89 de ani, a murrit azi dimineata, regizorul favorit al unor prieteni de-ai mei, sinonimul termenului arthouse, unul din cei mai influenti regizori de cinema. Articol si tribut dupa Associated Press in International Herald Tribune, cu tot cu biografie (si linkuri la interviuri cu Bergman). The Seventh Seal was sealed. Acum citiva ani Bergaman a anuntat ca se retrage definitiv, si ca nu va mai regiza, ultimul sau film al fost facut pentru TV in 2003 (Saraband).

si tot azi dimineata un alt actor francez legendar, Michel Serrault (Assassin/s, Ne reveillez pas un flic qui dort, La cage aux folles, Garde a vue) continua seria Jean Pierre Cassel si Jean Claude Brialy. La fel, articol si tribut dupa Associated Press in International Herald Tribune.

the rest is slience / rien ne vas plus !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu