sâmbătă, 20 ianuarie 2007

Regina, cerbii şi omida dansatoare

Ehe, am văzut finalmente THE QUEEN; Helen Mirren e o poză de-a adevăratei regine, de fapt e chiar mai umană decât originalul, de-aia i-au dat toate premiile şi o să-i mai dea, atîta doar că mie mi se rupe/frânge (this not even my desk), despre subiect, aşa cum li se… la mulţi alţii, mă uitam că acest mega-faimos film are spre 5000 de voturi pe imdb which is not much…deşi, bineînţeles criticile sunt la superlativ…… mda, la un moment dat, apare, normal pe ecran momentul emoţionant, definitoriu, catartic al filmlui, Regina vede un cerb, pe deal , părea o reclamă la Jaggermeister sau un outtake din Deer Hunter (tradus pe vremuri pe video “Dragă vânătorule”), ea generoasă îi spune shush şi cerbul dispare, în spatele dealului. După aia vedem în palat (Buckingham sau Balmoral, nu ştiu că n-am vizitat), cerbi împăiaţi, puşi acolo, să încornoreze….şi apoi cerbul ei preferat e ucis…şi ea întreabă dacă a suferit…cam asta e rima filmului, ce să zic, subtil…Ce exemplu de umanitate, câtă suferinţă şi tragedie, mai multă decât a trezit vreodată Di în inima reginei…îmi aminteşte de un prietencare-şi lua copilul pe Warte şi bea bere şi întreba băieţelul dacă vrea să-i arate tati cum fac cerbii cu partea din spate…cam asta e şi părerea mea despre acest TV movie average care poate interesa pe cei pasionaţi de destinele familiior regale din perfidul Albion, eu mai bine văd cadrul repetitiv din Monty Python cu gospodinele care aplaudă. Aşa, şi l-aş prefera oricând pe Terry Jones în drag, sau un film despre Queen, trupa….

Archibald Leach
18 ian A fost ziua lui Cary Grant, ar fi împlinit 103 ani, wow ! L-am sărbătorit cu un film care e irezistibil, ONCE UPON A TIME (din 1944, regia Alexander Hall,); E filmul cu omida dansatoare a băieţeului Pinky. Pe nume Curly, aceasta dansează pe melodia "Yes Sir, That's My Baby” într-o cutie de carton închisă. Cary e genial în încercarea de a vinde omida lui Walt Disney,iar filmul e oarecum înrudit cu Harvey Cum îi spunea cineva,“toată lumea îşi doreşte să fie Cary Grant”,iar Archibald Leach (numele adevărat al lui Grant), a răspuns, “şi eu”…

RIP+A murit Art Buchwald, 81 de ani, faimos umorist american, care a dat în judecată studiourile Paramount pentru punctele lui de profit la Coming To America, film pentru care îi dăduse înainte în judecată pentru plagiat !
coming back soon, with another blog--toon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu